Jak pandemia przekonała klientów do online’ów?

Angielski online wcale nie taki straszny

Z własnego doświadczenia możemy powiedzieć, że blended-learning, czyli mieszanka zajęć stacjonarnych i on-line, oraz zajęcia w trybie tylko on-line, w ofercie mieliśmy już bardzo długo. Jednak wciąż nie cieszyły się  dużą popularnością. Firmy stawiały na bezpośredni kontakt ich pracowników z lektorem, namacalny dowód, że zajęcia się odbywają i są wysokiej jakości.
Dodajmy, że w dużych firmach gdzie tych grup mieliśmy 20-30+ wyzwaniem było wygospodarowanie sal konferencyjnych, które na czas zajęć, często przy tej liczbie, odbywających się równolegle, były non-stop zajęte i niedostępne choćby na spotkania z klientami.

Czemu zatem nie przejść na online i oszczędzić sobie zachodu w organizacji i logistyce?


Bo pewnie zajęcia są gorsze, nijakie, ekran jest pusty, a wszyscy tylko siedzą i się nudzą słuchając jakiejś bliżej niezidentyfikowanej osoby…?

Otóż, po nadejściu pandemii w 2020r., musieliśmy odpowiedzieć na wyzwanie ekspresowo, zresztą jak wiele firm.
Część naszych klientów nie chciała początkowo dać się przekonać do zajęć online, zatem zajęcia były czasowo zawieszane.
W słuchaczach narastała frustracja, że nie mogą kontynuować nauki, a miesiące poświęcane na podnoszenie kompetencji zaraz zostaną zmarnowane i wrócą tym samym do punktu wyjścia.

Część jednak, tych mocno zmotywowanych firm podjęła rękawicę razem z nami i przystąpiła do lekcji online.
I wiecie co, okazało się, że można, że lekcje online nie odbiegają wcale od tych stacjonarnych, a nawet często oceniane są wyżej za komfort uczestnictwa z dowolnego miejsca i oszczędność czasu w przełączaniu się z zadań firmowych na naukę.
Po chwili pracy w systemie zdalnym również w warunkach codziennych obowiązków, Ci którzy początkowo czuli opór, też powrócili do zajęć – w formule online.
Obecnie prawie wszyscy nasi klienci pracują z nami w formule online!

Za co sobie cenią taką formę współpracy z nami?

Za wygodę, wysoką jakość i sprawność z jaką przygotowujemy dla nich kursy.

Nasi klienci nie muszą zajmować się prawie niczym (oprócz podpisania umowy i opłacenia faktury ;)), wszystko organizujemy od początku do końca.

Ponadto nie zajmujemy sal konferencyjnych, które teraz wykorzystywane są tylko (prawdopodobnie :)) do spotkań z klientami i zarabiania przez firmę pieniędzy.

A do tego wszystkiego, miło jest nam słyszeć, że według naszych klientów,

nasze zajęcia online nie odbiegają kompletnie niczym od zajęć stacjonarnych, 

a przynajmniej takie odczucie dajemy słuchaczom, którzy spróbowali jednej i drugiej formy, a w efekcie 'przesiedli’ się na online.
Co do tego nasi klienci z każdej branży, IT, prawniczej, administracji publicznej, finansowej, motoryzacyjnej i wielu innych są zgodni.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszych zajęciach, zapraszamy Was do kontaktu!

 

#pandemic #online #onlineenglish #overcomecovid #freeconferencerooms

Sie werden auch interessiert sein an...

Vorherige
Weiter

Im Rahmen unserer Website verwenden wir Cookies, um Ihnen ein Höchstmaß an Service zu bieten. zu bieten, auch in einer Weise, die auf Ihre individuellen Bedürfnisse zugeschnitten ist. Sie können Ihre Cookie-Einstellungen jederzeit ändern. Weitere Informationen finden Sie in unserer Datenschutzrichtlinie unten.