Co nas wyróżnia?
Jak pracujemy z klientami?
Efektywność w biznesie, oznacza oddanie ekspertowi tematu, na którym zna się najlepiej.
Tak właśnie podchodzimy do każdej współpracy. Zbieramy wymagania, najważniejsze informacje na temat branży i dziedziny, w której firma-klient jest ekspertem, słuchamy uważnie jakie cele biznesowe ma do osiągnięcia. My jako ekspert zajmiemy się dopasowaniem szkoleń pod kątem językowym i kulturowym, żeby zrealizować dla klienta jego cele.
Minimum czasu poświęcanego na formalności, maksimum korzyści ze współpracy.
Odciążamy wewnętrzne działy HR/szkoleniowe i zajmujemy się organizacją szkoleń od testów poziomujących, przez formowanie i dobieranie w grupy, aż po przygotowanie linków dostępowych do platformy online wraz z instrukcją. W ten sposób przyczyniamy się do oszczędności czasu pracowników oraz pieniędzy firmy, ponieważ pracownicy zajmujący się szkoleniami nie muszą odrywać się od codziennych obowiązków i skupiać na obsłudze naszych szkoleń.
Poznaj nasz proces minimalnego zaangażowania czasowego klienta:
- część kroków opisanych jako PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE odbywa się równolegle do siebie – całość procesu od podjęcia decyzji przez klienta o współpracy do uruchomienia kursów trwa ok. 2-4 tygodni w zależności od stopnia skomplikowania programu i liczby zgłoszonych kursantów
- kroki opisane jako PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE zazwyczaj odbywają się bez udziału klienta, jednak klient może w nich uczestniczyć, jeśli wyrazi taką chęć
Zebranie wymagań pracodawcy/klienta
Start współpracy rozpoczynamy od określenia celu szkoleń, pożądanych efektów dla firmy i kursantów z danego działu/na danym stanowisku - WSPÓLNIE Z KLIENTEM
Kompletowanie listy kursantów zgłoszonych na kursy
Zbieramy listę kursantów zgłoszonych przez klienta do wzięcia udziału w kursie, którzy otrzymują link do testów poziomujących. Na tej podstawie jesteśmy w stanie wstępnie oszacować różnorodność poziomów i liczbę grup - WSPÓLNIE Z KLIENTEM
Testy poziomujące
Przeprowadzamy testy poziomujące kursantów, określamy ich indywidualne możliwości i dodatkowe potrzeby - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Dobór w grupy według poziomów
Na podstawie wykonanych testów poziomujących dobieramy kursantów w grupy według ich indywidualnych możliwości i pasujących poziomów. Na tym etapie bierzemy pod uwagę rodzaj kursu - w przypadku kursów nastawionych na poprawę umiejętności komunikacyjnych, zwracamy szczególną uwagę na wyniki testów ustnych - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Harmonogram zajęć
Mając stworzony zarys grup, tworzymy harmonogram zajęć uwzględniając potrzeby i możliwości klienta i kursantów - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Dobór lektorów
Oprócz dopasowania do grafiku, dopasowujemy również lektorów do konkretnych wymagań metodycznych oraz potrzeb poszczególnych grup lub kursantów indywidualnych - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Opracowanie programu ramowego zajęć
Na tym etapie zbieramy w całość wymagania klienta/firmy, oczekiwania wobec efektu końcowego i opracowujemy program ramowy dla poszczególnych grup - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Naniesienie dodatkowych wymagań
Program ramowy i wymagania pracodawcy/firmy uzupełniamy o dodatkowe potrzeby szczególne dla danego stanowiska/działu lub kursanta indywidualnego oraz ich poziomu zaawansowania - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Przygotowanie techniczne
Przygotowujemy pod katem technicznym podziały grup, materiałów, przypisanie kursantów i lektorów do platformy - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Przekazanie dostępów
Przygotowujemy dostępy i kody do spotkań online, przekazujemy ewentualne instrukcje dołączenia/logowania do klienta - PRACA ZESPOŁU CUSTOM-MADE
Przekazanie do akceptacji klienta
Gotowy program, podziały na grupy, dostępy do zajęć przekazujemy do wglądu i finalnej akceptacji klienta - WSPÓLNIE Z KLIENTEM
Uruchomienie kursów
Startujemy z nowymi kursami, a wszystko w ciągu 2-4 tygodni od decyzji o uruchomieniu szkoleń - WSPÓLNIE Z KLIENTEM
Co nas wyróżnia?
Szkolenia osadzone w kulturze.
Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmowej dla firm międzynarodowych o mieszanych kulturach:
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W ZESPOŁACH
MIĘDZYKULTUROWYCH
KOMUNIKACJA Z ZAGRANICZNYMI ODDZIAŁAMI
FIRMY
Aby uniknąć konfliktów i nieporozumień,
oprócz odpowiedniego przygotowania
językowego, ważne jest również
zapoznanie członków zespołu z ich
różnymi kulturami.
Wyzwaniem może być sposób, forma,
rejestr przekazywanych informacji między
oddziałami; niezwykle ważna jest
komunikacja międzykulturowa, niezależnie
od tego, w jakim języku się odbywa;
niezbędne jest dostosowanie swojej
komunikacji do komunikacji biznesowej
kolegów z zagranicznego oddziału, żeby
praca współpraca przebiegała bez
zakłóceń.
Pomagamy firmom międzynarodowym w usprawnieniu komunikacji przez odpowiednie językowe przeszkolenie pracowników tak, żeby nie dochodziło do nieporozumień i konfliktów na tle kulturowym. Praca zespołów mieszanych przebiega płynnie i bez zbędnych zakłóceń.
Projekty są realizowane sprawniej i szybciej.
Wspieramy działy wewnętrzne firm międzynarodowych w efektywnej komunikacji z ich zagranicznymi odpowiednikami w języku obcym w pełnym zrozumieniu otoczenia biznesowego. Nie ma nic gorszego dla firmy niż przestoje w pracy, czy opóźnienia z powodu nieporozumienia.
Program szkoleń dopasowujemy tematycznie, gramatycznie i z naciskiem na aktywne użycie tak, żeby służyły w pełni jak najszybszemu wykorzystaniu nowych umiejętności w pracy. Promujemy personalizację ponad gotowe ogólnikowe programy dostępne szeroko na rynku. Podpowiadamy firmom, jak motywować pracowników do nauki, jakie metody rozliczenia można przyjąć i jakie rodzaje kursów będą najlepsze w ich indywidualnej sytuacji.
Nasi klienci wychodzą ze swoją ofertą na rynki zagraniczne:
SPRZEDAJĄC SWOJE PRODUKTY I USŁUGI POZA GRANICĄ
POLSKI
OTWIERAJĄC ZAGRANICZNE ODDZIAŁY POZA POLSKĄ I ZATRUDNIAJĄC LOKALNYCH PRACOWNIKÓW
Oprócz odpowiedniego przygotowania językowego (angielski dla zespołu sprzedażowego, marketingowego, na targi; lub język kraju docelowego), ważne jest także osadzenie samej nauki w kulturze kraju, do którego skierowana jest oferta, poznanie zwyczajów biznesowych, specyfiki rynku.
W tym przypadku niezwykle ważna jest komunikacja międzykulturowa, niezależnie od tego, czy odbywa się w języku angielskim, czy języku kraju, w którym znajduje się filia, niezbędne jest poznanie kultury pracy, wdrożenie w kulturę organizacji z uwzględnieniem kultury i zwyczajów danego kraju (szkolenia dla działów HR, szkoleń, benefitów, itd.)
Pomagamy wychodzić na rynki zagraniczne przez odpowiednie językowe przeszkolenie pracowników tak, żeby mogli w zrozumiały sposób prezentować usługi i produkty firmy.
Wspieramy działy sprzedaży w dopinaniu kontraktów przez szlifowanie ich umiejętności sprzedażowych w języku obcym. Nie ma nic gorszego dla firmy niż utrata lukratywnego kontraktu z powodu nieporozumienia.
Program szkoleń dopasowujemy tematycznie, gramatycznie i z naciskiem na aktywne użycie tak, żeby służyły w pełni jak najszybszemu wykorzystaniu nowych umiejętności w pracy.
Przygotowujemy program i treści z wykorzystaniem materiałów firmowych klienta tak, żeby jak najlepiej dopasować się do faktycznych potrzeb i spersonalizować szkolenie.
Podpowiadamy firmom, jak motywować pracowników do nauki, jakie metody rozliczenia można przyjąć i jakie rodzaje kursów będą najlepsze w ich indywidualnej sytuacji.
Jesteśmy AGILE.
Działamy inkrementacyjnie, pracujemy na sprecyzowanych celach, kamieniach milowych i rewizjach postępów.
Wierzymy, iż sposób i umiejętność przekazywania wiedzy przez nauczyciela podczas zajęć jest jedną z najważniejszych kwestii dla osiągnięcia sukcesu i poczynienia postępów językowych przez naszych kursantów.
Nasz zespół lektorów to doświadczeni profesjonaliści, specjalizujący się w kursach in-company.
Ich umiejętności są potwierdzone dyplomami i certyfikatami, a ciągłe doskonalenie zawodowe zapewnia udział w kursach i konferencjach. Swoją pracę wykonują z pasją i zaangażowaniem.
Wieloletnie doświadczenie w pracy z kursantami z różnych branż nauczyło nas jak prowadzić interesujące i pobudzające do zgłębiania wiedzy zajęcia i osiągać zadowalające efekty.
Stawiamy na ścisłą współpracę z naszymi kursantami, którzy mogą uczestniczyć na bieżąco w tworzeniu programu nauczania i doborze materiałów. Zależy nam przede wszystkim na tym, żeby zdobytą wiedzę mogli wykorzystać w praktyce, dlatego dopasowujemy program do indywidualnych i bieżących potrzeb firmy.